18-07-2026
Druiventocht Walk
Steun Elisa Laureyssen
Elisa organiseert een inzamelactie voor Pink Ribbon. Je kan helpen door een gift te doen.
Op 18/7 wandel ik 50 km voor het goede doel.
Een fysieke uitdaging, maar vooral een kans om samen iets moois te betekenen.
Elke donatie, groot of klein, geeft extra kracht om door te blijven gaan.
Dankjewel voor je steun ❤️
Deelnemer aan de Druiventocht Walk
Wil je zelf ook deelnemen? Schrijf nu hier in voor de Druiventocht Walk
Donateurs die Elisa ondersteunen
| Lea Engelen | Succes! Dat gaat je lukken! | €20,00 |
| Milan Vanderbeuren | Succes!! | €15,00 |
| Yolanda Heymans | Veel succes! | €20,00 |
| Anamaria Rivas Pazos | Vooruit! | |
| Danny Laureyssen | Jij gaat dat zeker kunnen, we zullen langs de zijlijn staan💪💪❤️ | €15,00 |
| Tw&S Engelen | Gij kunt dat wel aan | €20,00 |
| Peter Mussels | Veel succes en trots op u | €10,00 |
| Anne&Jetske Laureyssen | Jij gaat dat goed doen! Wij supporteren langs de zijkant! 🩷 | €10,00 |
| Peggy Van den Bliek | Je kan het, ben ik zeker van!!! Gogogooooo ❤️❤️❤️ | €10,00 |
| Gitta Stragier | Powerwoman!! 💪 | €10,00 |
| Ad Faro | Dat gaat je lukken | €9,42 |
| Kiani Geens | Veel succes schoonzusje! 😁❤️ | €10,00 |
| Gisel Heyrman | Jij gaat dat goed doen | €10,00 |
| Seppe Quirynen | Veel succes topper xx | €10,00 |
